Kursus Latihan Kejurulatihan (T.O.T) Skuad 1 Malaysia Agensi Anti Dadah Kebangsaan


Assalamualaikum...

Melalui aktiviti ni kita sebenarnya lebih mengetahui tentang dadah. o m g. memang bahaya. disebabkan aku pernah belajar dalam bidang farmasi maka nya lah kan aku pon tahu la sikit sikit. time dalam activiti tu  adalah tuan pengarah ni bagi syarahan pastu aku beriya riya menganggok kepala konon nya faham lah kan. tp sebaliknya. haha. 

TOT ini memang sempoi gile. Dorang buat activiti ni memang reducekan tension. ye lah. kalau tension kang ade pulak amek dadah sebab nya nak tenang. tak gitu. haha. so simple  sesuai dengan semua lapisan umur. :)












video


video video














No comments:

SEGALA YANG BERADA DI ATAS INI ADALAH HAK MILIK BLOG INI