Everyone wants HAPPINESS,but no one wants PAIN. But u can't make a RAINBOW without a little rain- a friend

Ada seorang kenalan yang sangat rapat meminta aku memberi some WORDS kepada dia yang dilanda kemurungan.Kerna Masalah.

Sekarang,aku mula percaya kata Oliver Syikes.Selagi kita di dunia,The Sadnees Will Never Ends.Kehidupan "Happy Ever After" hanyalah di Syurga kelak.Betulkan kalau aku salah.

lalu,aku cakap

terdapat 1 benda yang aku akan lakukan,

Berfikir akan Kematian.aku rasa ini paling efficient.mungkin bagi sesetengah orang,bila fikir pada mati baru rasa semangat nak hidup sebab teringat terlalu banyak dosa dan ingin terus kumpul pahala.

Boleh pakai juga la kan?yelah.Kehidupan di sana kita perlu utamakan juga.

tapi bagi aku,aku lebih suka memikirkan yang HIDUP KITA SANGAT SINGKAT.akan kita nak habiskan dengan bersedih saja?Hidup dalam kesedihan.mati pun dalam kesedihan.

Pergi matilah dengan mereka yang tahu menyakitkan hati manusia.Mungkin mereka gerenti ada cukup masa untuk bertaubat.

Hidup tetap kena tempuh.banyak lagi nikmat pemberianNya yang kita belum rasai.kasihan juga jika melihat Warga Emas yg berusaha untuk teruskan kehidupan mereka.

kalaulah kalian boleh lihat di mata mereka,bertapa mereka ingin kembali kuat,sihat,bertenaga untuk menikmati apa sahaja yang ada.


Enjoy our life.Until the Time stop ticking.



Hargai kehidupan.Jika kita gagal hidup di dunia ini,mampukah kita hidup di hari kemudian kelak?

No comments:

SEGALA YANG BERADA DI ATAS INI ADALAH HAK MILIK BLOG INI