Hujan Di Tengah Hari

Assalamualaikum

hurm~


bila semuanya dah rancang , dah setuju , lepas tu rasa hati pun berbunga sekali , tapi apakan daya , mesti ada je halangan yang datang , kadang-kadang aku compare dgn org lain , yang jauh lg ***** dari aku , tapi apa yang diorang rancang , semuanya menjadi , tak macam aku ,
hmm ntah lah . susah bila benda tu nak jadi realiti , sangat susah , macam-macam masalah yang ada . diorang senang la , cakap je bila , semuanya boleh , tapi aku , macam-macam yang nak kena jawab , eh mcm geram pun ada lah , hish . takpelah , lain kali taknak amik tahu dah . kalau kau yang ajak , aku ikut je kau , tapi bila turn aku , macam ini pulak kan . suka hati la weh . ini aku tak tujukan pada sape2 , tolong jangan nak perasan sendiri , nak tahu benda sebenar ,
tanya sendiri lah .

No comments:

SEGALA YANG BERADA DI ATAS INI ADALAH HAK MILIK BLOG INI