kenangan barang barang yang aku sayangi

warne kegemaran aku. dan makan kegemaran aku. COKELAT!! love u!
jam nih di hadiah kan oleh seseorang hambe allah(sgt istimewa *bkn OKU) haha. bak kate najwa latif. Carta hati. apee pon. mekaseh. dalam bnyak2 barang . jam nih yg aku jage paling rapi. sampai aku tak sanggup nak pakai. sayang sgt! so aku simpan dan terus menyimpan senbagai kenangan terindah!
(kpd tuan jam nih: jam nih wujud lagi. jadi jge juge pemberian sy kpd awk. jge leklok cam sy jge jam nih)
*cam citer OMBAK RINDU LA PLAK. haha.

2011 punye pingat. 2011 bnyak gak lah aku mencatat kemenangan. ni salah satu pingat MSSD. syg sgat2 uh.

ni pingat 2010. dapat 4 emas. haha. asal aku semangat sgt ek? ce teke. ade ape ngan 2010? haha, hanye orang tertentu je yg tahu. tu pasai lah berkobar2 semangat. sebagai balasan 4 emas. sy dapat 4 jenis cokelat dr seseorang. haha!

johan tempur silat. tak sangke saggt. dapt kalah kan budak bengkung hijau tuh. padahal aku bawah dye je kot. tulah namee nye rezeki. :))

LARIAN 1 WILAYAH. dapat no 5 /120 orang. poyo tak? haha. suke hati lah. haha. ni adalah kenangan paling terindah aku.kenape? hanye orang yg tahu saje yg tahu. hehe.

ni pingat time PERTANDINGAN NEGERI SELANGOR.**

First ANUGERAH KECEMERLANGAN. actually. aku pon tak tau cam ne ley berjaye. melebey2 lak uh. mungkin sbb time nih da nak naik Darjah 6 kot. huhu. ala. besa lah budak2. bende nih kalo aku nampak mesty aku lap sampai bersih, walaupon tak kotor or berhabok. see! beharge tau. (niat di hati bukan nak riak)
my SPIKE since 2010. kasut nih di beli semate2 tok MSSD Hulu LAngat. kat Bukit Jalil. nak buat cam ne kan. aku mmg maaen bangge lg lah time nih. menang nye tak (2011 kasut nih BAnyak menolong aku). haha. poyo je lebih. senanye. 3bulan gak lah aku ikat perut. KASUT punye pasal. pRice RM 75.00 kot. tak sure lah. jadi jgn lah kate aku nih oranng kaye ye. aku hanye berusaha tok memenuhi hajat HATI KU SAJA.

sebelum PSP. GALAXY TAB. n lain2. bende nih la yg kuar dulu. cam bese. CLASSIC nih!!!.
dulu nak main nih punye la takut. why? kalo nak kene pelempang ngan abah ley ar main. tapii. setiap kali kami kantoi. bende nih mesti pecah. see. garang kan abah saye. Ex-askar lah plak kan.

nih lappy aku. mak beli khas tok aku. tp bukan lah hanye aku je yang gune. 1 family gune. mak ! mekaseh ye belikan yuu bende alah nih. since bende nih ade, aku mmg terpengaruh. sampai mak aku kate. nyesal beli. huhu. tak moa camtu. anyway. aku syg sgt2 kat bende alah nih. hehe. kalau sesape buat dye berhabok or tekan kuat2. hah! siap lah aku keje kan. kecuali mak n abah. hehe.

ni kalo tak silap. LARIAN NEGERI SELANGOR**. dapat no 13 kot. name pon terbuke kan. saingan ngan atlit2 negara pon de jgk. ade tu mmg ade tapi tak ingat lah name dye ape. lupe. cuz tak amek tahu. haha. dalam pertandingan nih aku dapat RM 30.00 cash! haha. tapi cam biase lah kan. bile duit aku da banyak dalam poket, aku sorok. bile da sorok. ALAHAI !! lupe lah letak mane. jadi. sesape yg jumpe. rezeki kaulah. haha. cam tu lah perangai buruk aku. sorok2 last2 lupe letak mane!
pukul 4 pagi aku ngan abg acer da pg dataran. semata2 tak nak SESAK kat jalan raye di KL uh. yg nih jgn cakap lah. mmg tak dapat no. ramai orang kot. cam artist wat konsert lak. huh! bayang kan. so, yg nih aku dapat mandi percuma je. ahli bomba pancut kan air kat kami. haha. mmg best. semua sporting.



SEGALA YANG BERADA DI ATAS INI ADALAH HAK MILIK BLOG INI