the BESTday as PC (Petronas Crew)

okeh. hari yg best aku adalah hari bile aku jumpe ngn pelanggan dari oversea. seperti omputeh. korean. and japan. setakat ni tu je la. yang bangla and pakistan tu jgn kire la. huh. oke. sebelom2 nih aku ade kate kan yg aku skrang ngah study Korean language. HAHA. tak sia sia usaha aku. dapat jgak aku meluah kan kepada pelanggan korean aku tuh. haha. dia da ar tak reti berbahasa inggeris mahu pon malay. so aku pe lg. speaking korean lah kan. mmg MENAKJUBKAN lah!. aku pon tak tau yg dyee paham aku cakap pe. tp yg best nye. kami berbalas cakap. huh. mmg best lah wa cakap. sebelom tuh aku nak cakap yg pelanggan uh adalah Girl. dye mmg lawa lah mcm GIRLS GENERATION pon ade jgk. mule2 aku ingat dye cina. tp kalo cakap English pon da takbetol. mmg aku da agak la dye korean. tet!! tekaan aku betol. haha.

tu citer yg KOREAN. yg JAPAN nih lg best. dye nih da ar lelaki. huh. hensem giler lah kan. imaginee kan je lah kan. Pan asia. ase nye si japan tuh kacukan.hensem nye.... kak i, suroh aku jge pam no.2. so aku pon pg laa. saat2 yg best time brtentang mate. dye katee. dye suke bulu mate aku. than aku kate aku suke anak mate dia. punye la lama aku ngan mamat JApan tuh berborak. da last2 aq tanye. "sir, where r y from?" he said "im frm JAPAN" haha. terngaga aku. biasalah. setiap pertemuaan mesty adee perpisahan kan. pastu dye pon TUNDOK HORMAT. n kate "aligato". so aku pon. tunduk hormat jgk kt dye. haha. THAt all!

next, kak i kate hari Jumaat hari yang meletih kan. tp TIDAK. sbb aku ngan abg Fathi. dye mmg sempoi lah. tak ar letih saat. mcm hari2 yg lalu.dye puny rule. mmg sempoi. best giler. selalu nye kalo aku duduk diam je. patner aku akan kate "jgn lah termenung je. buat lah je". tp ngan abg Fathi. ha lu pikir lah sendiri. mmg syok. dan hari nih jgk lah aku dapat makan makan makan dan makan. hari nih mungkin rezeki aku kot. bnyak sgt pelanggan menghulurkan makanan dan minuman. haha. aku pe lagi. ON je lah kan. HaHAH :))

oke lah. aku pon tak tau ape yg aku merapu nih. k la. assalamualaikum.

No comments:

SEGALA YANG BERADA DI ATAS INI ADALAH HAK MILIK BLOG INI