Impian Aku


Assalamualaikum.

try usya gambo kt bwh nih...hehe








ari nih da kene ceramah ngn mak..
best ouh..da lame x kene bebel..
actually just want to reduce my kesedihan yg amat sgt..
tetibe Allah tuh mengingatkan aku ttg sesuatu..
setelah di pikir2 kan..
akhirnyaaaaa...
aku temui jua impian aq...
kalo aku cakap..
sudah pasti kamu2 membangkang..
mesti kowg kate..
'kau tak da kejo laen ke selain tu..'..#well,name pon WEIRDO ATIQ  kan..
(keja ini Halal maaa)
#so ape dye..?
ttet!! secret!! just wait till my impian tecapai..
kalo suatu ary ,tetibe je aku menghilang..
kamu2 kene ingat yg sy sedang menimba ilmu jua mengejar impian yg kian nyata..
better kejar impian drpd kejar pakwe yg belom tentu suami korg tu.
ha. ha. ha...#jgn pkir negatif meh!!


by the way
Inya'Allah

sakian saja lah..
wassalam..

No comments:

SEGALA YANG BERADA DI ATAS INI ADALAH HAK MILIK BLOG INI