Kami Kembali Bersama

assalamualaikum..


Assalamualaikum



Today saya sngt gmbira..Kenape..?
haha..see pic kt ats nih..haa..tulah yg terjadi kat saya..really happy..actually..kami dah terpisah dulu la kan..lame jgk..sgt2 lame..saya menyesal sgt berpisah ngn dye..dye baik..sweet sgt,,tp nape saya berpisah ngn dye ekk..?sbb,,,,,,,,rahsia-rahsia..*malu lah bg tau..hakhak..

ari nih..saya spent mase ngn dye..rindu sgt2 saat bersama ngn dye..bole kite jd cm dulu..?
hmm..soey..dulu saya sgt kecil hati ngn kamu..kamu luke kan hati saya..sedeh sgt..disbb kan satu event saya berubah..saya hapus kan ego saya..and saya layan kamu mcm dulu..walopon kamu bnyak berubah..yelah..*setahun setengah tak tegor kamu dan tak amek tahu ttg kamu..harap kite jadi cm dulu ekk..dulu semua orang mnyampah tgk kite..sbb..24 jam bersame..naik muak orang..saya harap kite jadi mcm tuh ekk..kite jd cm dulu..i miss u a lot..

sekian,wassalam..

No comments:

SEGALA YANG BERADA DI ATAS INI ADALAH HAK MILIK BLOG INI